úterý 17. září 2013

Malá inspirace k soutěži

Uf, konečně mám hotový příspěvek s inspirací na zářijovou soutěž.

Podařilo se mi před časem nabarvit pár čtvrtek - voda, spreje Dylusions, Distress inkousty... potáhla jsem jimi lepenkové desky. Z rubu začistila ladícím papírem...

Desky jsem zdobila tiskem - použila jsem razítko s motivem dřeva a mých oblíbených ,,krucánků,, okraje jsou embossované Distress embossovacím práškem. Dírky na kroužky jsem zpevnila širokými průchodkami a na růžky nasunula kovové rožky lehce nabarvené alkoholovým inkoustem... Dovnitř jsem vložila ,,náhradní vložku do bloku... a je hotovo.








Děkuji za nahlédnutí a těším se na vaše příspěvky :-)




6 komentářů:

  1. Parádní...tyhle barvy prostě niky nezklamou! Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Barvy podle mého gusta, moc se mi to líbí. PetraKV

    OdpovědětVymazat
  3. také jásám nad barevností i provedením

    OdpovědětVymazat
  4. Díky mooc. I já miluji tuhle barevnou kombinaci. A kdybyste viděly co jsem dnes v ulovila v Olomouci ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nadhera! a ty barvy! :)

    OdpovědětVymazat