středa 6. března 2013

Jak na kytky z organzy

Miluji kytky. A to v jakékoliv podobě. Před časem jsem na kurzu v Liberci učila děvčata vyrábět kytičky z různých materiálů a také z organzy. Před časem jsem neodolala a spoustu barev koupila. Můžete je najít v mém obchůdku.
A jak na ně?
Já na vyřezávání s oblibou používám vyřezávací šablony Bigz do Big Shotu. Takže pokud jej vlastníte, tak neváhejte a jakoukoliv šablonu s motivem kytek použijte. Já použila šablonu od Tima Holtze -Tattered floral. Organzu poskládejte, vložte mezi desky, zatočte kličkou....


Máme nařezáno a nyní se postíme do práce. Nic na tom vlastně není. Vyřezané květy opatrně opálíme nad plamínkem svíčky. Ale opravdu jen opatrně. Organza, potvora, moc ráda hoří!


Jednotlivé kytičky opalujeme a průběžně vrstvíme na sebe, dokud nejsme spokojeni.


Nyní máme několik možností, jak kytičku dokončit. Střed můžeme ozdobně pošít korálky, nebo klidně můžete jako já, použít ozdobný brads.


A máme hotovo, nyní kytičku můžete použít na jakýkoliv projekt, nebo jako brož - připevníme ji na brožový můstek... 



A co s tím, pokud nevlastníte Big Shot a vyřezávací šablonu?  To vůbec nevadí. Organzu nastříhejte na čtverečky v alespoň dvou velikostech.


Potom jednotivým kouskům odstřihněte (zakulaťte) rohy pomocí nůžek.




Že jsou šišaté? To přeci vůbec nevadí. Plamínek svíčky to spraví :-)


A opět opalujeme a vrstvíme, dokud nejsme spokojeni. A opět buď pošijete korálky, nebo tak jako já použijete velký ozdobný brads...


Hezké, že?
A tady už je máme obě


Musím vás upozornit, že dělání těchto kytek je skoro závislost. Mě se jich naposledy podařilo udělat snad třicet :-)

Podařily se vám a chcete se pochlubit? Zašlete mi svoje výtvory na info@lena-art.cz a já je vystavím ve fotogalerii na Lena-Art.cz



Žádné komentáře:

Okomentovat