neděle 22. září 2013

Inspirace... tentokrát z trošku jiného soudku

Barevná paletka, kterou jsem vybrala pro zářijovou soutěž, mi nedává pokoje. Skýtá nepřeberné množství nápadů a kombinací. Zkrátka, hnědo-modrá (tyrkysová) kombinace barev je zkrátka úžasná.

Tentokrát jsem ovšem nesáhla do papíru, ale do látek a korálků. Má syslírna skrývá spoustu vzorů, a tak nebyl problém sáhnout do skříně a vytáhnou několik krásných látek... a ke všemu mi zrovna ve čtvrtek přišla nová Marina (ano, jsem jí pořád věrná) a v ní byla taková krásná kapsička... no a taky jsem potřebovala ,,dobít baterky,, po dlouhých, únavných dnech...

A tak jsem sedla...

A vznikly dvě kapsičky








A pak jsem zalovila v korálkové syslírně... Návod na tuhle orientální krásu najdete v jednom z  letních čísel časopisu Korálki. (netuším ve kterém, asi to do oranžova ;-) )





Těším se, co vymyslíte a pošlete vy!
Nezapomeňte! Už jen do úterý!

Vaše Lena


3 komentáře:

  1. Leni, super taštičky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni nádhera, tuhle kombinaci miluju a tobě se vyvedla parádně :-D
    Danas

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kombinace barev a nádherná dílka z nich. Super.

    OdpovědětVymazat