pátek 4. října 2013

Rychlý návod

Dobrý večer.
Dnes reaguji na pár vašich dotazů a uveřejňuji velmi rychlý a jednoduchý návod na chevronovou ozdobu, kterou jsem použila na jednom ze svých přání.

Co budeme potřebovat? Washi pásku s šikmými pruhy a kousek acetátu (nebo jakýkoliv kousek něčeho rovného průhledného - já jsem použila část obalu od raznice), vyřezávací šablonu Bigz nebo nůžky a trochu trpělivosti. :)

Washi páskou polepíme plochu o něco málo větší, než bude výsledný motiv. Jediný fígl, který je třeba dodržovat je ten, že budeme lepit střídavě pásky z lícové a rubové strany  - jedině tak docílíme chevronového vzoru. Vzor na pásce jde stále jedním směrem, ale využitím průhlednosti podkladu i pásky samotné dokážeme vlastně vyrobit oboustrannou ozdobu. ;)

Jakmile budeme mít nalepeno, pomocí vyřezávací šablony (doporučuji Bigz, malé kovové by si nemusely s plastem poradit) nebo nůžkami vyřízneme/vystřihneme požadovaný tvar, dozdobíme a použijeme na přání, jako detail na dozdobení dárku nebo klidně jako dekoraci na vánoční větev ve váze či stromeček. :) Stejně tak by šly samozřejmě použít i jiné vzory pásek či jiné tvary - stačí jen popustit uzdu fantazii a nechat se políbit múzou...

Vyzkoušela jsem pro vás dvě barevné kombinace - bílo-zelenou a bílo-modrou, na vyseknutí jsem použila Bigz šablonu "Ornament".

Především na druhém obrázku je dobře vidět střídání pásků nalepených z lícu (matné) a z rubu (lesklé):


Přeji všem pěkný víkend. 

Žádné komentáře:

Okomentovat