pondělí 14. října 2013

Na deváté vlně

Tentokrát vám přináším opět trošku inspirace z našeho materiálu.

Před časem jsem se přihlásila jako náhradník na Olomoucký Flerjarmark. Byla jsem snad desátá, ale účastníci postupně odpadávali a já tak přišla na řadu. Nabídku jsem po chvíli uvažování neodmítla a přeci jen se nakonec zúčastním. Jenže tímto okamžikem nastal malý maraton. Každou volnou chvilku nyní věnuji tvorbě, abych měla co prodávat ;-)

A tak vznikla první kolekce vánočních přání, pár bločků a také záložky. Ty už jsem hooodně dlouho nedělala. Takové ty zvláštní, hezké, rohové, ve dvou provedeních...

Dlouho jsem přemýšlela, z čeho je udělám. Nakonec jsem sáhla po sadě krásných papírů od 7 Dots Studio ,,9th Wawe,,. Mám tyto papíry moc ráda, jsou skvělé jako podklad pro další tvoření a nanášení inkoustů, Gessa, tupování.. a také se skvěle ničí ;-)




A ze zbytků jsem pomocí raznice vysekala visačky a udělala několik visačkových bločků:






Tak co, zkusíte je taky použít? ;-) Těším se, že z těchto krásných papírů také něco vykouzlíte a pochlubíte se!

Vaše Lena


7 komentářů:

  1. Krásné, romantické..moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  2. vysačkový bločky jsou kouzelné. a at hodně prodáte na jarmarku :))

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,je to krásne! hlavne tie bločky! Krásne tvoření a plnu hlavu inšpirácii!

    OdpovědětVymazat
  4. máte to moc krásné, hned mám chuť si něco taky vytvořit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dalsi nadhera! uplne na me dychla takova ta starobylost... Ja jsem si par techto krasnych papiru, ktere jsem si od Tebe koupila na letnim Libereckem sraziku (s Olinkou) schovala - jejich cas prijde az zacnu delat nase scrap album z planovane cesty do Australie. Teda snad se ty velke plany uskutecni... :) Kachninka

    OdpovědětVymazat