sobota 23. listopadu 2013

Kostičky...

Neodolala jsem... Když jsem před nedávnem objednávala mega množství magnetů do kabelek a peněženek, neodolala jsem a do košíku dohodila krásné kostičkované stužky. Moc se mi líbily....
Jenže co s nimi? Napřed jsem je chtěla našít na kapsičky, ale nějak z toho sešlo. Až dnes...
Po týdnu práce mimo pracovnu už mne tvoření lákalo. A tak zatím co synek pilně pracoval doma, já vklouzla do pracovny...

Vzniklo pár přáníček. Takových... trošku netradičních ;o)

Jako základ posloužily čtvercové základy v bílé a kraft barvě. Kraft základy jsem použila i nahoru. Prostě jsem je rozřízla napůl. Pak už zmíněné kárované stužky. Bílé bambulky (ty mám letos skoro na všem), bílou voskovanou šňůru, výseky.. a pustila jsem se do díla, skládala jsem, lepila... jenže s výsledkem jsem pořád nebyla spokojená a tak jsem zalovila v šuplíku a narazila jsem na krásné malinké překližkové výřezy - vločky, baňky, koníka, andílka... ani nevím jak dlouho tam byly. Asi hodně dlouho ;o)

A tady jsou má přáníčka.








A pro ty, co tuhle barevnou kombinaci neradi, tu mám jedno i v hnědo béžové barvě :o)






A co vy? Už také tvoříte na Vánoce? Pochlubte se!

Lena

5 komentářů:

  1. Leni, krasne! tuto barevnou kombinaci miluji!

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ta jsou krásná! A barvy úžasné, ne že ne! A ty překližkové výřezy, ááách... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni krása, kraft papíry mám moc ráda a ten embos na nich vypadá moc pěkně. Letos jsem embosovala kraft obálky a byla jsem nadšená jak pěkně to vypadalo.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná rustikální barevná kombinace, jemné zdobení...mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc! Dnes jsem je balila na prodej a vůbec se mi je nechce dávat z rukou ;-)

    OdpovědětVymazat