pondělí 4. listopadu 2013

Blog novinkový, špulkovo - špagátkový

Své první špagátky Baker's Twine jsem kdysi dostala. Dlouho mi nevydržely. Odložila jsem je, někdo si je půjčil navždy a já domů nedovezla ani kousek.

Nyní je mám. A mám je taky pro vás. Zatím jen v omezené škále, ale kdo ví... ;-)

Jsou měkoučké, jemné, krásně se s nimi pracuje. Jsou to nejoblíbenější provázky v celém scrapbookovém světě.



A jelikož jsou v hodně velkém návinu, který běžná scrapařka neužije, nabízím je také rozměřené po 10 metrech.

No a k rozměřeným špagátkům mám i jednu novinku a tou jsou malé dřevěné špulečky.
A proč?
Před časem jsem si objednala pár metrů provázku. Jenže provázek přišel smotaný, vložený do sáčku a při hledání konce/začátku se mi úžasně zašmodrchal.... Nakonec jsem ho přemotala na karton, ale to se mi moc nelíbilo... Pátrala jsem a vypátrala úžasné malé špulky a rozhodla jsem se, že je nabídnu i vám.

A tak, pokud koupíte rozměřený provázek a k němu špulku, doručíme vám jej namotaný na špulce ;-) Špulka je na spoustu a spoustu použití, prakticky nezničitelná a tak ji můžete po spotřebování neustále doplňovat jinými provázky, špagátky, stužkami...





Vaše Lena



2 komentáře: