pondělí 20. května 2013

Zahradnická narozeninová přání

Napsala: Petra - Tapeva

Razítko "Watercan Row" od Stampington & Comp. mám už dlouho, ale použila jsem ho párkrát. Doslova. A přitom si opravdu nezaslouží být opomíjené, protože díky svému formátu, obrysovosti a detailnosti je použitelné mnoha způsoby.
Dříve jsem ho použila na pozadí v tlumených tónech nebo jako doplněk k razítkům několika květin, ale dnes vám nabídnu tuto řadu nepostradatelných zahradních pomocníků v hlavní roli! :)

Na bílý papír jsem otiskla razítko pomocí černého StazOnu - ideálního inkoustu pro případ, že se chystáte natištěné obrázky dál kolorovat. Na vybarvení jsem využila kombinaci Distress inkoustů (barvu nabírám štětcem přímo z polštářku) a akvarelových pastelek rozmytých ve finále vodou.
Po zaschnutí jsem obrázek vystřihla, zakulatila rohy, opatinovala okraje barevně ladícím inkoustem a na obou stranách usadila průchodku - do té jsem provlékla hnědý lněný provázek, který mi s tématikou zahradničení ladil nejlépe.
Černý StazOn jsem využila i pro natištění gratulace z Ketiny dílny - na tomhle razítku je písmo subtilní, takže černá barva nepůsobí vůbec tvrdě.


Na bílý základ jsem umístila modrý, jemně vzorovaný papír, pomocí pěnových lepících čtverečků připevnila předtištěné motivy a přidala opět provázek, aby se stejná barva a struktura materiálu opakovala na více místech a vyvážila tak výsledný dojem. Ke zjemnění a dokončení jsem sáhla už jen po bílých papírových kvítcích, jejichž středy jsem barevně i strukturou zdůraznila nalepovacími perličkami a kamínky.




Tato dvě přání mají na modrém podkladu jemný vzor, proto jsem ještě na režný provázek uvázala rozevlátou mašli z obyčejné bílé nitě pro odlehčení.

Třetí přání je výraznější co do použitých barev jak u vybarveného razítkovaného motivu (tady jsou použity jen akvarelové pastelky) i podkladu. Ten jsem doplnila několika proužky washi pásky (ale jistě by vypadal hezky třeba otisk jemného ornamentu tón v tónu nebo v bílé, suché embosování nebo např. horké embosování průhledným práškem...možností je spousta!).


V tomto případě jsou bílé kvítky připevněné různě velkými a různě zelenými kovovými hřebíčky, nalepovací kamínky a perličky se uplatnily jako doladění okolo květů.
Aby gratulace nerušila vzor na papíře, je připevněna provázkem v ohybu základu přání.

Protože mi ke kvítkům chybělo ještě nějaké "listí", využila jsem "odpadu" - pokud používáte okrajovou raznici, vyražené části mají mnohdy zajímavý tvar, který lze využít právě jako drobnost na doladění. Tahle konkrétní je od EK Success a jemenuje se English Ivy.

A trojice přání pro zahradymilovné oslavence je připravena vyrazit do světa! :)



Přeji všem krásný, slunečný start do nového týdne! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat