neděle 12. května 2013

Kdo jsme

Nastal čas představit ty, které tu na blogu budete potkávat. Ty, jenž pro vás připravují články, návody, příspěvky a také hledají novinky do obchůdku.

Jsme dvě holky, které se poznaly díky internetu a dohromady je svedla láska k papíru....



Mgr. Petra Váchová


Mám obrovské štěstí. Milovanou, milující a (zatím stále ještě) tolerantní rodinu v mém životě doplňuje povolání, v němž se snoubí vystudované obory s potřebou komunikovat s lidmi. Angličtina a umění naplňují nejen můj pracovní čas, ale volně a organicky prolínají i mým soukromým životem.

Vůně barev, šustění papíru, struktura hlíny a vůbec všechny úžasné vlastnosti různých materiálů jsou pro mě nepostradatelnou každodenní nezbytností, neustálé učení se a přijímání nových výzev beru jako formu odpočinku.

Petra tvoří pod přezdívkou ,,TAPEVA,,  a zde je její blog: http://tapeva-myfavouritethings.blogspot.cz/





Lenka Orálková


Jsem nenapravitelný romantik, což se projevuje i v mé tvorbě. To co dělám, dělám s láskou a za obrovské podpory mé milované a velmi tolerantní rodiny.

Výtvarnou činností se zabývám od dětství. Bohužel mi nebylo dopřáno ji vystudovat, tak ji mám jako koníčka a práci. Stejným dílem jako papír miluji krásné látky a patchwork. Občas mi pod ruce přijdou také korálky, dráty a spousta dalších věcí.

Lenka tvoří pod přezdívkou ,,PAMPELÍNA,, a zde je její blog: http://pampelininopovidani.blogspot.cz/







Žádné komentáře:

Okomentovat