pátek 26. září 2014

12 tags of 2014 - september





Zářijová visačka se mi moc líbila. Ale pořád nějak nebyl čas a ani chuť se pustit do tvoření. Až dnes...


Alkoholových inkoustů mám celkem slušnou zásobu, tak nabarvit pozadí nebyl žádný problém, kámen úrazu je bohužel v tom, že jsem si myslela že nemám blending. A s lihem, který hojně používám, tento trik nefunguje. Nabarvila jsem pozadí... a v šuplíku našla založený blending. Pozadí bylo prima a znovu se mi barvit nechtělo a tak jsem trošku nalila na folii, rozetřela, ,,namočila'' krucánkové razítko, otiskla na nabarvené pozadí... funguje to krásně :o)

Pak už jen otisk mého milovaného ksichtíku... Vyřezat fungl novou šablonou motýlky (na ty jsem použila pruh úžasné čtvrtky Daydreaming z kolekce Dreamer od 7 Dots v krásných podzimních barvách... A pak už jen skládat a lepit, skládat a lepit.... Docela fuška seskládat motýlky tak aby se mi kompozičně líbili... plus nějaké navíc...


Doladit průchodkou... Jen stuhu jsem žádnou nemohla vybrat. Prostě mi tam žádná nepasovala. Tak jsem si řekla, že uvidím, jak to bude vypadat na fotkách a později když tak nějakou vyberu... Nevyberu. Tentokrát zůstane visačka jen tak. Motýlci jsou sami o sobě úžasnou ozdobou.


Děkuji za nahlédnutí a přeji vám všem krásný podzim.

Vaše Lena


2 komentáře:

  1. pěkně to máš vyskládané, líbí se mi

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná barevnost...a ten obličejík dík pohledu odspodu vypadá laškovně...takový motýlí skřítek-nezbeda. :)

    OdpovědětVymazat