sobota 25. května 2013

Soutěž květen - hlasování

Naše první měsíční soutěž skončila. Přišlo nám pět krásných projektů a musíme vybrat vítěze, či spíše vítězku. Pomůžete nám?

PODMÍNKY HLASOVÁNÍ:

  • abyste mohli hlasovat, musíte být registrováni na webu Lena-Art
  • pokud nebudete registrováni, hlas je neplatný
  • hlasujte formou komentáře pod příspěvkem
  • každý má jen jeden hlas, který nemůže být anonymní, prosím tedy, abyste se podepsali
  • vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů
  • hlasovat můžete do pondělní půlnoci a 28. května 2013 vyhlásíme vítězku

A nyní už k projektům....


Jako první dorazila kabelečka od Ilony Č.




Druhým projektem ja rámeček od Lucie A.




Jako třetí dorazilo přáníčko od Hany K.




Stránka od Petry V. 




Krásný mixed-media canvas od Helge




a nakonec dorazilo přáníčko od Heleny Z.



Moc děkujeme za vaše hlasy.





9 komentářů:

  1. Ráda bych hlasovala pro Helge - mám slabost pro její způsob práce, náročné vrstvení, kombinaci barev.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný projekty, příště slibuji účast :-) a hlasuji také pro Helge, obdivuji tento styl... moc se mi líbí, ale pro mě je to vyšší dívčí.....
    Ta kabelčička s těmi kytičkami od Ilonky.... super!

    OdpovědětVymazat
  3. Budu se opakovat, ale Helge :) její práce je prostě dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vedla u mne Ilonka s kabelkou až do té doby, co jsem viděla mixed-media od Helge. A už bylo jasno. Takže hlasuji pro Helge. Škoda že nejde pro dvě.

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Muluško, zaregistrujte se prosím zde http://www.lena-art.cz/lena-art/e-register, jinak je Váš hlas neplatný. Děkuji.

      Vymazat
  6. Můj hlas také patří Helge. Je opravdu obdivuhodná :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbí přání od Hany K. (a potom kabelka a všechno ostatní). PetraKV

    OdpovědětVymazat