pondělí 28. března 2016

Čajové růže z papíru

Miluji růže. A nejvíce ze všeho žluté. Dokonce jsem si jednu krásnou, vonící po hruškách zasadila na zahradě. No, a když jsem chtěla nafotit tento návod, měla jsem na výběr buď růžový, nebo žlutý papír… vyhrál ten žlutý. J





Ač vypadají složitě a pracně, jejich výroba vám zabere jen několik minut a uděláte s nimi spoustu parády.

Potřebujete jednu jednobarevnou čtvrtku vyšší gramáže, jakoukoliv vyřezávací šablonu – spirálku. Pokud nevlastníte Big Shot, stačí, když si nakreslíte kruh
o průměru cca 10cm, do něj nakreslíte spirálu a vystřihnete ji třeba ozdobnými nůžkami. Pak přidejte
minimister s vodou, fén, nebo horkovzdušnou pistoli a trošku lepidla, třeba Herkules.

Ze čtvrtky vyřežte spirálový základ. Dejte jej na nesavou podložku – stačí kus igelitu - a postříkejte jej vodou.



Chvilku počkejte, je třeba, aby papír natáhl vodu…



Vlhký výsek zmuchlejte do kuličky
a klidně ho hodně pomačkejte.



Lehce a opatrně rozmotejte a vysušte fénem nebo pistolí.



Jakmile je výsek suchý, vezměte ho
do ruky a od okraje směrem ke středu jej jakoby rolujte.



Na střed kápněte lepidlo a smotanou růžičku přilepte.



Chvilku podržte, dokud lepidlo nezaschne a máte hotovo.



Hotové květu jsou skvělé na zdobení 3D projektů – třeba krabiček. Já ty moje využila trošku jinak - na netradiční papírový věnec.

Vybráno z e-zinu Scrap!

nafotila a napsala Lena





1 komentář: