středa 15. října 2014

Distress ink a background razítka

Máte rády, distress inkousty? A vlastníte velká pozaďová razítka? Tak jste tu dnes správně... Ukážeme si jak vyrobit efektní pozadí na základ přání, k fotce, kartičku PL...



Co k tomu budete potřebovat?

A jdeme na to...

Na velké razítko naneste Versamark nebo jakékoliv jiné embossovací médium (musí být čiré)


Na razítko přiložte aršík akvarelového papíru a důkladně po něm přejďte rukou - uhlaďte jej, dejte pozor aby se vám papír nepohnul


Papír sejměte a otisk posypte embossovacím práškem a zatavte pomocí pistole. Pokud nevíte jak na horké embossování, podrobný návod naleznete zde


Máte zapečeno? Prima :-) Nyní vezměte aplikátor, inkousty a houbičky a naneste na papír inkoust, já jej nanesla v pruzích...


Hotový podklad lehce postříkejte vodou z minimistru a nechejte zaschnout



Nyní přichází ke slovu žehlička. Papír položte na vhodnou podložku, přikryjte jej kancelářským papírem (čistým) a přežehlete (nastavení na bavlnu).


Embossovací prášek se vsákne do papíru a vám tak zůstane krásně hladký papír :-)


A máte hotovo


 Vyhrát si můžete s různými barevnými odstíny...






A na ukázku použité podklady...








Tak co? Zkusíte to také? Pokud ano, pochlubte se a pošlete nám fotografie vašich výtvorů, rádi je zveřejníme :-)

Vaše Lena





10 komentářů:

  1. Moc pěkný návod, děkuji. Hned ho půjdu vyzkoušet. To by se dal využít i ten kancelářský papír, když se to na něj obtisklo...že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jsem ráda, že se líbí. Kami, to netuším, na tom kancelářským papíru zůstanou vlastně mastné skvrny - vzor... možná vy to udělalo hezký ,,vodoznak''. Zkus to. Já ty moje v úklidovém zápalu vyhodila.

      Vymazat
  2. Krásné :) Už vím co budu odpoledne dělat :)

    OdpovědětVymazat
  3. To musím zkusit. Přáníčka jsou nádherná :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný návod...líbí se mi hlavně to netradiční vánoční přání. Tyhle barvy bych nejspíš nekombinovala, ale vyšlo to moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  5. Mi se líbí to bublinkovo-čokoládové, krásné!

    OdpovědětVymazat
  6. Žehlení mi zrovna uspokojení nepřináší, ale v tomto případě jsem zvědavá a půjdu vyzkoušet! Díky za návod.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Leni tak to je krásný návod na ten určitě dojde v té mé dílničce :) ta žehlička nemá chybu ,,,pro tento učel jí snad i najdu :) jinak jí taky nemusím vidět .....

    OdpovědětVymazat