pátek 31. ledna 2014

Challenge ÚNOR

Po delší  době jsem se rozhodla vyhlásit novou soutěž.
A proč?
Protože před nedávnem mi přišel tajemný balíček. A na základě toho tajemného balíčku jsem učinila objednávku v obchodě jednoho známého výrobce razítek. Ale tentokrát jsem neobjednávala jen razítka.
Do košíku jsem přidala jejich horkou novinku. No a dnes dorazil balíček (tedy spíš balík) a z balíku na mě vykoukl další balíček a ten je určen pro jednu z vás.

A proto vyhlašuji novou měsíční soutěž. Tak pojďte na to.

Soutěž to nebude ledajaká. Tentokrát nebudete tvořit libovolný projekt, ale visačku.

Téma:

Ošuntělá krása

Zadání:

Podle následující paletky vytvořte visačku ve starobylém stylu o velikosti 8 x 16 centimetrů

Podmínky:


  • na visačku použijte alespoň dvě barvy z paletky
  • použijte alespoň jeden výsek
  • použijte jeden kovový komponent
  • pokud vlastníte nějaké razítko od firmy La Blanche, použijte ho (budu ráda pokud jej použijete, ale není to zásadní podmínkou)



Fotografii svého projektu zašlete do čtvrtka 27. února 2014 do 24:00 hodin na e-mail info@lena-art.cz
Do předmětu uveďte SOUTĚŽ ÚNOR.
Vítěze vyhlásíme zde na blogu v pátek 28. února a vybere jej odborná porota.

A o co tentokrát hrajeme? O dvě sady (9 kusů) krásných novinkových papírů velikosti 12 x 12 palců ve stylu Shabby chic od firmy La Blanche.





Tak co, jdete do toho? Těším se na vaše visačky.

No a přiznám se, že já už si do těch krásných papírů střihla a připravila pro vás malou inspiraci.
Ale to až v neděli večer ;-)

Lena





6 komentářů:

  1. moc se těším...zítra snad něco vytvořím. nádherné barvy a super téma

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko papíry jsou nádherné..a jelikož toto téma je šálek mojí kávy nelenila jsem a od rána jsem si hrála s visačkou..k obědu jsme měli zbytky..kdo by myslel při tvoření na jídlo,že.. Míla Voborníková

    OdpovědětVymazat
  3. :-))) hned mě napadla Miluška nebo Maliňka...také jsem si už nachystala podkladové papíry a nějaký materiál, protože mám slabost pro tento styl a paletka je úžasná

    OdpovědětVymazat
  4. :-) Jsem ráda, že jsem se trefila. Visačku od Míli už mám v poště. A těším se na další.

    OdpovědětVymazat
  5. no visačku jsem ještě nedělala, tak snad stihnu něco vytvořit...

    OdpovědětVymazat