sobota 4. ledna 2014

Aktuálně - co vás čeká a nemine :-)

Vítám vás u prvního blogu roku 2014 :o)

A co vás tedy letos čeká? Bude toho spousta, ale hezky popořadě ;o)

Pořád děláme inventuru. A při té příležitosti jsem pomalu začala plnit sekci SLEVA- VÝPRODEJ. Určitě ji navštivte, najdete tam kousky za skvělé ceny. A jelikož s inventurou nekončíme, bude zboží určitě ještě přibývat. Také jsem objevila jednu zašitou krabici z podzimu, nějak na ni nezbyl čas a tak se můžete těšit ještě na pár novinek - široké průchodky v úžasných barvách, spreje Dyllusions, nějaké brads na doplnění... a konečně jsem doobjednala přáníčkové základy.

Těšit se můžete také na další spoustu novinek z Ameriky které tu budou během dvou, tří týdnů.

No a další velká novinka se chystá na únor. Firma 7 Dots Studio začala s představováním nové kolekce Winter 2014. A musím říct, že nové kolekce jsou opět úžasné. Když jsem před svátky dostala náhledy, nemohla jsem se vynadívat. Doufám, že se vám budou líbit tak jako mě ;o)
A pak ještě jedna informace. Pokud plánujete zakoupit některé ze starších kolekcí, konkrétně 9th Wawe, tak neváhejte, u dodavatele je kolekce vyprodaná a dotisk se neplánuje.

V těchto dnech vzniká nové číslo e-zinu Scrap!
Postupně doplňuji také hand made novinky. Zatím šité, na nafocení čeká spousta krásné bižuterie a další kousky jsou na stole a čekají na dokončení :o)
Do konce ledna do obchůdku doplním....

Ale to už se nechte překvapit ;o) A hlavně nás pilně sledujte.

Mějte prima dny.

Vaše Lena

PS: ještě jsem zapomněla... Od Nového roku máme novou Pinterest nástěnku a jedna je určena pro vaše výtvory a čeká na naplnění. Napište mi a já vás přidám jako pinnera, ať se můžete pochlubit  svými výtvory z našeho materiálu, nebo podle našich návodů :-)
http://www.pinterest.com/lenaartcz/
http://www.pinterest.com/lenaartcz/inspired-by-lena-art/


Žádné komentáře:

Okomentovat