pátek 7. června 2013

...a nezapomeňte přibalit deník!

Protože jsem vyzkoušela nový formát cestovního deníku a stihla jsem si ho předpřipravit, zkrátka jsem s ním pracovala, zdá se, že je to ten správný tvar a správná velikost.
Proto jsem se rozhodla využít hromádky barvených papírů a vytvořit ještě jeden. Barvila jsem tentokrát kávou - moc se mi líbí ten odstín hnědé a v neposlední řadě papíry při otevření deníku krásně voní... :)
Listy vypadají jako z opravdu starého zápisníku a pevně doufám, že používáním se patina ještě zintenzivní. K barvení jsem použila klasickou instatní kávu, použila jsem obyčejné čtvrtky. Ty jsem pak nařezala na požadovaný formát (12 x 21 cm), doplnila otisky razítek (hnědý StazOn) a zakulatila rohy.



"Kávové" papíry jsem doplnila různými dalšími s tématikou , která se mi hodila, v ladící barevné kombinaci.





Desky vznikly z pevného kartonu potaženého hedvábným papírem - potiskla jsem jej různými motivy, obarvila několika odstíny hnědých, béžových a žlutých barev... Nalepila jsem nápis, trochu ho přejela smirkovým papírem a následně inkoustovým polštářkem. Desky a listy jsem dohromady svázala Zutterem, připevnila hnědou bavlněnou šňůrku s korálky a knoflík jako zapínání a voila:



A tady je správný čas oznámit, že vznikl ne jeden, ale dva! :) Hromádka papírů byla větší než na jeden deník a desky vznikly také dvoje. Ten druhý je zdobenější, pro romantičtější cestovatele. ;) Na titulce je rámeček s výsuvnou kartičkou, zavírání je na gumičku a spirálová vazba je zdobena mnoha stuhami, šňůrkami a provázky...



Musím přiznat, že mě práce na těchto cestovatelských denících pohltila. Bavilo mě to.
A co vy? Už máte připravený ten svůj? Jaká velikost se osvědčila vám? Jakou vazbu jste zvolili? Pojďme porovnat své zkušenosti a poučit se navzájem! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat