úterý 30. prosince 2014

12 tags of 2014 - december - PF 2015

Poslední letošní visačka... i když pro mě není poslední, chybí mi ještě dvě a jsem rozhodnutá je určitě dodělat ;-)


Tentokrát jsem trošku improvizovala. Nemám jelena, žádného (ale už se mi hřejí v USA v košíku), a ke všemu mě už hodně dlouho v hlavě bloudí jemná barevnost, třpytky, křídla... velká stříbrná křídla.
Tak jsem dnes, po zabalení zásilek, sedla a pustila se do barvení a embossování... Nakonec byly třpytky všude :-) Ale mám ji!










Přeji vám všem do nového roku 2015 hodně štěstí, zdraví, lásky, pohody a spoustu času na tvoření.

Vaše Lena

5 komentářů:

  1. To je nádhera.....ať se Vám v tom novém roce daří stejně kouzelně, jako je tato visačka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky! I Vám krásný nový rok, ať se Vám daří!

      Vymazat
  2. Krasavice inteligentní :-) ...jiskřivá a vznešená...Leni, i Tobě mnoho krásných tvořivých chvilek a kreativních nápadů, ale především pevné zdraví a milující rodinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko díky moc! I Tobě přeji pohodový a klidný nový rok a spoustu nových nápadů!

      Vymazat