pátek 23. května 2014

Individuální kurzy - souhrnné info

Rozhodla jsem se vyjít vstříc těm, kteří mají zájem nebo by rádi jakékoliv info, či kurzík na určitou scrapbookovou techniku.

Co nabízím:
  • kurz scrapbookingu pro úplné začátečníky
  • kurz cardmakingu pro úplné začátečníky
  • mixed media techniky
  • kurz práce s Big Shot
  • kurz embossování
  • kurz vybarvování obrázků pomocí inkoustů
  • a spoustu dalšího, záleží jen na vás, co byste rádi
Jen nepojedu já někam a vy někam... Zkrátka přijedete za mnou. Vše bude probíhat u mě, na mé stálé adrese, v mojí plně vybavené pracovně s vlastním sociálním zařízením (voda, toaleta). Nemusíte se bát, že nabouráte chod naší domácnosti. Pracovna se nachází mimo obytnou část domu a má vlastní vchod. Hrozí jen občasná návštěva zvědavého puberťáka (pokud bude zrovna doma) a psa (vychovaného, poslušného a zvyklého na přítomnost cizích lidi) :-).





A jak se přihásíte? Jednoduše...
Pokud se rozhodnete nabídky využít, kontaktujte mne na e-mailu info@lena-art.cz a domluvíme spolu podrobnosti - termín, čas konání... Rovněž je možné telefonické spojení. Telefonní číslo naleznete na webových stránkách v kontaktech a je k dispozici od pondělí do čtvrtka v době od cca 9:00 do 19:00. Pokud nejsem k zastižení nebo jsem nedostupná a hovor nepřijmu, většinou volám zpět.

Ke stolu se v pohodě vejdete dvě, takže klidně může vzít s sebou kamarádku.

Doba trvání minimálně 2,5 - 3 hodiny dle náročnosti.

Cena 300,- až 500,- Kč na osobu dle náročnosti techniky a času.

S sebou nepotřebujete vůbec nic :-) Jen dobrou náladu!

No a k dispozici vám bude i obchůdek - sklad, kde si můžet vše ,,ošahat'' naživo a případně i nakoupit. Jen je třeba počítat s tím, že ne vše muže být volné a je nutné vyskladnění přes e-shop.

Hlavní výhodou je velmi individuální přístup. Prostě mne budete mít jen pro sebe a můžete se ptát na cokoliv, odbočit od daného tématu...

A pokud máte ještě nějaké otázky, pište, volejte...
Budete vítáni!

A kde mě najdete?

ZDE










Žádné komentáře:

Okomentovat