úterý 10. prosince 2013

Papírové kouličky

Zahlédla jsem je při hledání úplně něčeho jiného. Moc se mi líbily. A tak jsem se rozhodla, že je musím zkusit.

Jsou nenáročné na materiál, jednoduché a krásné. Ideální pro předvánoční tvoření s dětmi.



Budete potřebovat:

kruhovou raznici, vyřezávací šablonu nebo postačí sklenička, tužka a nůžky ;o)
lepidlo
provázek
vánoční scrapbookový papír gramáže alespoň 160g

Z papíru vysekněte nebo vystřihněte kolečka. Potřebujeme jich 8. Lepší jsou větší, alespoň 5 cm v průměru.


Každé papírové kolečko přehněte napůl


A ještě jednou napůl na čtvrtiny


Takto si připravte všechna kolečka


Za zbytku čtvrtky si vystřihněte - vysekněte malé kolečko o průměru max. 2 cm. A naneste na něj lepidlo.


Nyní vezměte zhotovená čtvrtkolečka a 4 přilepte na kolečko ze čtvrtky tak, aby složené strany směřovaly směrem dovnitř


A další na protější stranu


Takto zhotovte ještě jednou to samé.
Lepidlo nechte zaschnout a obě kolečka k sobě středem přilepte dohromady tak, aby spolu lícovaly. Nebojte, to dáte, samo vás to navede ;o)

Takto to nyní vypadá nahoře i dole.


Lepidlo nechte pořádně zaschnout, aby vám jednotlivé dílky nevypadávaly, protože s nimi budete ještě pracovat.

Jakmile lepidlo dostatečně zaschne, vložte do každého skladu prst a lehce ho roztáhněte. Potom každou špičku lehce přimáčkněte a tímto vytvarujte


Pokračujte kolem dokola a potom i na druhé straně... hurá a je hotovo. Nyní už zbývá z jedné strany vlepit provázek na zavěšení a je hotovo.





Přeji vám a vašim dětem prima čekání na Ježíška.
Vaše Lena



2 komentáře:

  1. Prima návod, díky! Když jsem takové (a podobné) ozdoby potkávala na obrázcích, nechtělo se mi do nich, protože jsem byla přesvědčená o složitosti...a ejhle, ony jsou docela jednoduché! Dobrá zpráva. :)

    OdpovědětVymazat