sobota 12. března 2016

Filigrány z papíru? Ano!

Dneska budu velmi stručná - tyhle jemné překrásné kousky totiž žádný složitý komentář nepotřebují. Do největších detailů perfektně laserem vyřezané filigránové ozdoby z 1 mm tenkého kartonu od firmy I-Kropka jsou už v hobby světě stálicí a jistě víte, o čem mluvím. Kdo ne, jistě mrkněte! ;)

Použila jsem je na ozdobu bloků, jejichž desky jsem potáhla papíry s damaškovým vzorem...bylo tedy třeba dodat něco elegantního, tvarově zajímavého, ale jednobarevného. Ano, mohla jsem použít jakýkoliv jednobarevný obdélník...ale to by bylo příliš fádní.

Lepila jsem pomocí Glossy Accents, mám s ním výborné zkušenosti a zatím mne nezklamalo.
A výsledek? Posuďte sami...


Kombinovat můžete větší tvary s menšími...


Nalepovací kamínky mohou být tón v tónu...


...vytvořit jen třetí rozměr...


...nebo je můžete barevně kombinovat.


 Zvolíte-li ozdobný rámeček, vnitřní část můžete či naopak nemusíte vyjmout...možností použití je více.


A - jak už je mým zvykem - na spirálovou vazbu jsem navázala pár stuh a mašlí na ozdobu. :)


Jaké jsou vaše zkušenosti s výřezy?

Žádné komentáře:

Okomentovat