středa 17. února 2016

Květinové přání

Dnes mám pro vás jednoduchou, ale vcelku efektní rychlovku.

Pokud potřebujete vytvořit relativně dost zdobené přání s větším množství podobných motivů, je tohle ideální. Já jsem využila květy, ale v minulosti jsem úspěšně použila různě velká srdce či na pánské přání ozubená kolečka...

Základ je snadný: potřebujete obdélník, který poskládáte na třetiny jako harmoniku. Ten pak po rozložení pomocí řezačky nebo klasicky nůžkami upravíte tak, aby horní strana byla zkosená. Se sklonem si pohrajte podle vlastní potřeby, nic není striktně dané.

A jakmile máte připravený základ, začnete postupně lepit jednotlivé drobné motivy podél horní strany papíru, dokud nejste spokojeni...


Detail


Pokud je třeba přidat nápis, číslici či nějaké iniciály, ideální je dolní okraj - tam je místa nejvíce. :)


Já mám hotovo a vy se pochlubte svými verzemi, budu se těšit! :)

Petra

http://tapeva-myfavouritethings.blogspot.cz/


Žádné komentáře:

Okomentovat