pátek 20. března 2015

Velikonoční krabička

Nedávno mne na jednom zahraničním blogu zaujal návod na krabičku ve tvaru mrkve - blíží se Velikonoce a tohle je milý, neotřelý a hlavně poměrně jednoduchý návod.

Jste-li majitelem šablony, která je v popisu práce uvedena, máte práci hodně usnadněnu. Na druhou stranu ale budete na šicím stroji kompletovat krabičku ze čtyř částí, zatímco budete-li pracovat ručně, bez šablony, můžete si vystřihnout polotovar v jednom kuse - to jsem udělala i já.
Načrtla jsem si plášť, změřila, propočítala, vystřihla jeden zkušební vzorek a upravila, co mi nevyhovovalo. Pak už jsem vzala do ruky tužku, pravítko a nůžky...a první prototyp byl na světě. Pomocí rýhovací desky jsem vytvořila sklady a prošila na stroji entlovacím stehem všechny dlouhé strany.
Blížíme se do finále: čtyři cvaknutí kleštěmi, dirkami, které jsou naproti sobě prostrčíme kousek krásné zelené jutové stuhy a naplnění něčím dobrým už jen zavážeme na uzel. Už tak to vypadá dobře. Přesto si ještě můžete trochu pohrát a konci stuhy a roztřepit je...iluze mrkvové natě je téměř dokonalá! :)



A tady je celá dnešní zásilka ,,zeleniny":


Kolik milovníků kořenové zeleniny mezi vámi najdeme? ;)

1 komentář: